حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ مقدمه‌ مشارکت در انتخابات 
کد خبر: 4199236
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
معاون حقوقی رئیس‌جمهور مطرح کرد

حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ مقدمه‌ مشارکت در انتخابات 

محمد دهقان گفت: حضور باشکوه و حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز مقدمه‌ای برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی است.

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس دولت سیزدهمبه گزارش ایکنا از مازندران، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری که از میدان ساعت تا میدان امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: یاد و نام شهدای فجرآفرین را گرامی می‌داریم و به مقام شامخ امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام می‌کنیم.
 
وی با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم انقلابی مرکز مازندران در جشن ۴۵ سالگی انقلاب افزود: ان‌شاءالله حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی است.
 
دهقان با اشاره به اینکه ملت ایران در طول سال‌های قبل از پیروزی انقلاب گرفتار حاکمان مستبد بودند، بیان کرد: در چند صد سال قبل از انقلاب به دلیل حقارت و سرسپردگی پادشاهان بخش اعظمی از کشور را از دست داده بودیم.
 
وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان با هدف فلج شدن انقلاب اسلامی گفت: به لطف خداوند متعال و تکیه بر توان نخبگان و حمایت مردم و رهبری، ایران اسلامی از تحریم‌ها عبور کرد.
 
دهقان با بیان اینکه ایران در قبل از انقلاب کشور وابسته در حوزه‌های پزشکی و نظامی بود، اما امروز نه تنها سلاح وارد نمی‌کنیم بلکه کشور‌های توسعه‌یافته در صف خرید تجهیزات نظامی و موشکی ایران اسلامی قرار دارند، تصریح کرد: خداود متعال را شاکریم ایران اسلامی در حوزه‌های دارو و درمان، نظامی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی در حال توسعه و پیشرفت است.
 
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در طول این ۴۵ سال از هیچ کوششی برای ضربه زدن به استقلال جمهوری اسلامی دریغ نکردند، گفت: دشمنان با راه‌انداختن جریان تروریستی منافقین، جنگ تحمیلی، توطئه تجزیه کشور، تلاش کردند ملت را به وابستگی و سرسپردگی بکشانند، اما مردم با جنگ و دندان و پیروی از ولایت فقیه توطه‌های دشمنان انقلاب را یکی پس از دیگری خنثی کردند.
 
دهقان تأکید کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی، صنعتی، کشاورزی، موشکی، پزشکی و اقتصادی کاملاً مشخص است؛ هر چند این به معنای انکار ضعف‌ها و مشکلات نیست، ولی باید موفقیت‌ها را نیز به خوبی بینیم و معرفی کنیم.
 
وی به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب و با کار شبانه‌روزی دولت سیزدهم در مسیر پیشرفت قرار داریم و به‌زودی آثار و عملکرد این پیشرفت بر مردم نمایان می‌شود.
انتهای پیام
captcha